17.02.2017 tarihinde Uluyama Türk- Japon Kültür Derneğinin “Türk-Japon Dostluk Haftası” etkinlikleri kapsamında düzenlediği Bursa ili “Origami- Kâğıt Katlama Sanatı” yarışmasında okulumuz öğrencilerinden Bade Baştürk, 3. olmuştur. Ayrıca Origami Kulübü öğrencilerimizden Deniz Ciddi, Defne Duran ve Zeynep Kocabaş’ın da katıldığı yarışmada, öğrencilerimiz başarı belgeleri almaya hak kazanmışlardır.