“Okullarda Orman” projesini yürüten 6. sınıf öğrencilerimizden oluşan ‘Orman Timi’ okul bahçıvanı ve öğretmenleri ile birlikte ‘Ağaçları Tanıyorum’ etkinliğine katıldı. Bahçıvanımız Mehmet Bey ‘in verdiği bilgileri not eden öğrencilerimiz, bahçede bulunan ağaçlar için künye çalışması yaptı. Künyelerin ağaçlara uygun şekilde asılmasıyla öğrencilerimiz okullarının arka bahçelerindeki ormanı tanımış oldular. Her çocuğun ağaçları tanıması ve önemini kavraması adına yapılan bu çalışmayı ve öğrencilerimizi kutluyoruz.