Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğünün ortaklaşa yürüttüğü “Okul Sporları Genç(A) Kızlar İl Birinciliği” müsabakalarında “Genç(A) Kız Voleybol Takımı”mız Bursa 1.si olmuştur. Voleybol antrenörümüz Begüm Karakaya önderliğinde maçlara hazırlanan öğrencilerimiz, bugün oynanan final maçında üstün bir performans göstererek Özel Devrim Kosova Anadolu Fen Lisesini yenmiş ve “Bursa Şampiyonu” olmuştur. Sporcularımız, il dışında yapılacak müsabakalarda okulumuzu temsil edecektir. Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi başarılarından dolayı kutlarız.