3 ve 4. sınıflardan oluşan LEGO Robot Kulübü öğrencileri çalışmalarına başladı. Öğrencilerimiz robotlarını harekete geçirecek programlama aşaması üzerinde çalışırken keyifli vakit geçirdi. Bilgisayar üzerinde yazdıkları programın robot beyni üzerinde çalıştığını görmek öğrencilerimizi gururlandırdı.