Okulumuz 2. sınıf öğrencileri, “Eğlenceli Bilim” dersinde işlemiş oldukları ”Hissediyor Musun?” deneyi ile ilgili “Bilim ve Teknoloji Merkezi”ne gezi düzenlediler. Bilim şovunu izleyen öğrencilerimiz, deney istasyonlarında hortumların nasıl oluştuğunu, çizgi filmlerin nasıl yapıldığını ve daha birçok olayı hem şaşırarak hem de keyif alarak deneyimlediler.