Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğünün ortaklaşa yürüttüğü “Okul Sporları Genç Erkekler Basketbol İl Birinciliği Müsabakaları”nda lise basketbol takımımız “Bursa 2.si” olmuştur. Basketbol takımımız 17-20 Ocak 2022 tarihleri arasında il dışında gerçekleştirilecek olan grup müsabakalarında okulumuzu temsil edecektir. Sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamı dileriz.